Klart!

Ja nästan iaf, maten alltså. Lite grekisk pastasallad och gönsallad kvar och det roligaste! Att lägga upp allt fint på faten och pynta och ha sig! :) Gick bra att fixa mat till 50pers,men det är ju som vanligt och allrahellst vid buffe.. Kommer det räcka???????? Sen står man där med 3kp potatis kvar! Haha men hellre det!

Nu är mina bröder här, så imorn ska jag sätta dom i lite arbete i lokalen. Måste komma på nått bra för den är ju lite småtråkig! Men men.. Plocka lönnlöv och fixa grejorna till lekarna!

Jo det finns att göra!

Fick mitt fina armband, jag beställde hos Victoria idag och det vart så fint så.. Perfekt till klänningen imorn! Neä ni, bäst att hoppa i säng, för imorn kommer det nog bli sena natten!

Kraaam!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha de så himla skoj!!! Så duktig du är med all mat o allt pysslande är jag säker på att det blir en jättelyckad kväll!

2010-08-28 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0