Jävla Försäkringskassan rent utsagt!

Satt i telefonkö i 48! min, hade typ plats 485 el nått.. Bara det var ju jobbigt, kommer fram och säger vad jag vill. Att DE har gjort fel och att jag inte kommer få några pengar den här månaden pga av det! Okey, ojdå men det ska vi fixa till, ska bara kika på dina uppgifter och vänta lite. Tyst i luren och vips så var jag bortkopplad och det börja tuta..

Tror ni jag var arg, 48min av mitt liv bara åt helvet!  ;) Men sen kom jag på att hon hade ju mitt personnummer å allt så hon ringer ju SÅKLART upp!!!

NEJ, det gjorde hon inte!

Hehe.. Ringde sen upp igen på efm, då bara 42min väntetid! Och fick prata med en kille, berättade mitt problem och han fixade det på en gång så pengarna finns på mitt konto på ons! TACK! Men jag talade även om för han om fm, att hon kopplat bort mig osv. Och frågade om dt inte är så serviceinriktade att de när de ändå har nummret ringer upp.

Men icke så nicke, det fick de inte göra utan de skulle ta nästa samtal!

Neääää dåligt tycker iaf jag!!

Nog om det, jag får mina pengar och han bad om ursäkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0