JÄKLA regn!

Och på onsdag startar ungarnas simskola, ofta några ungar kommer ha lust att lära sig simma i det här vädret! :(

Idag kommer det bli en innedag, vill inte ens gå ut och hämta tidningen för då får jag väll simma tebax. Att de aldrig kan vara lagom i Sverie, antingen syndaflod ell torka!

Men men... Längtar bara ännu mer till resan nu!

Idag fyller min polare Lina år.. Så nu ska jag passa på att skicka iväg ett sms medans jag kommer ihåg. Grattis ifall du läser här med!!! :)

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker verkligen synd om de som har semester i detta väder.. Jag är dock nöjd.. ;) älskar min nya regnkappa.. hihi.. Tusen regniga kramar till er idag!

2010-08-02 @ 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0