God morgon!

Fick sova till halv8, då vaknade jag inte av Villes rop att han ville upp utan att mannen drog av mig täcket.. Jag har täcke i mitt påslakan och han har det inte, men på nått vis så ligger han ändå under mitt el har snott hela varje natt. Men att jag ska lägga i hans täcke, det vill han inte. Hm..KARLAR!!

Men iaf, så fick vi en skööön sovmorgon.. :))

Nu är frullen klar för 4/5 Hartzellare, Gustav har vi fått stränga order om att vi INTE fick väcka och absolut INTE skicka in lilleman att killa han under fötterna. Bäst att lyda!!

Ungarna hade teaterföreställning för oss igår, el de skulle ha det iaf.



Det började bra... MEN!

Sen kom en nyfiken lilleman som vela kolla bakom skynket..
Och då blev Gustav sur, för han förstörde allt!


Så efter lite dumma ord,tårar och en tänd panna så körde jag och Gustav en teater för de andra.

Men, jag tog visst över och bestämde handlingen.. Gustav kunde inte hålla sig för garv, med alla mina knäppa uttryck och föreställda röst. Så det vart fel det med! Så nu har vi lagt ner "borjs tiatern" ett tag. Hehe

Sen åt vi paj till efterrätt som var kvar sen i helgen, Ville fick en yoghurt istället.. Han tyckte det var gooodare än glass till och med.. Grisigt vart det!

Men vad gör det när man har både tvättmaskin,dusch och en nöjd kille som sitter och smaskar i sig! INGENTING!!!! :))

Kram på er!

(Det märks att det är dåligt väder, och att folk är inne. Iaf på min läsarstatistik, som har dubblats på de här skitdagarna.. KUL!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt med så många inlägg en regnig dag också.. ;) Skitiga barn är glada barn eller hur?! KRAM

2010-08-03 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0