Femhundrade inlägget!!!

Det blir detta det!! Åh det kommer handla om en underbart rolig dag i bil runt i Dalarna för att shoppa med mina rara fröknar Anna,Sofie och Kicki och hennes minsta dotter Ellen! Vi möttes upp redan vid nio och styrde kosan mot Sågmyra, Lager157 och min och Sofie absoluta favvo CALIMERO!!!
Shoppat vart det, för min del skor på scorette och några linnen till Turksemestern åt grabbarna och Ville fick lite fint höstfint från Villervalla.. Men jag kunde köpt massor!!!

Fikade och drog vidare mot Insjön, där det inte vart mkt shoppande alls faktist. Men lunch som var god! Så in i bilen mot Kupolen, när vi ändå åkte förbi. Ett fint tublinne på reafinalen,alvedon till lilleman som fick feber på efm igen! :( och vet ni!
VI FIKADE IGEN!!! :)) Hehe
Tur att vi inte ses allt för ofta för då skulle iaf jag inte behöva åka bil runt å shoppa, utan rulla fram istället!

TACK för en underbar liten tripp, som alltid!

Villemannen hade 39.4 när han var trött och lade sig och sussa, hoppas att alvedonen gör susen nu så det ger med sig fort!!!

Imorn är det hemresa, så upp tidigt och packa!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en trevlig tripp! Ser fram mot höstlovet då du kommer hem igen! : )

2010-08-20 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0