Tjat,tjat och tjat!

Att de alltid måste tjatas så på barna för att få in dem i duschen och sen när de väl är på plats och duschar får man tjata lika mkt för att de ska bli klara..  Men rena lär de ju bli iaf!

Var hos Jessica, och Anna noppa mina bryn färga dom och fransarna och permanentade dom. Coolt, nu ser de ut som jag har använt fransböjaren fast jag inte gjort det! Bra juh, hoppas det håller länge.. :) Sen hem och laga käk, potatisklyftor och morötter i ugnen idag med och sen lövbiff och lomanders och sallad till.. Gott,gott men inte som igår!

Fan, min popcornmaskin e paj igen! JÄKLA skruv som lossnat igen, måste limma tebax den.. Får lov att poppa på plattan till Arvet (Wallander) ikväll med andra ord.. Emma älskar popcorn!

Nehe, nu ska jag gå och kika tempen på lillebror och sätta på han pyttejamasen så han får sussa sött!

Kraam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0