Tisdag med solsken!

Det var mulet först men nu skiner solen som bara den.. HÄRLIGT!!!!

Är in en vända och fixat en grattiannons till Gustav och skriver några rader här. Har varit på babysång, Ville tyckte det var hur kul som hellst. hade han fått bestämma hade han varit den som spelade på gitarren men han fick allt sitta som de andra barnen i ringen och busa. Fika och träffa massa nya barn!

Sen fort hem för att ge han lunch, men tji fick jag för han somna efter några hundra meter så jag flytta över han i vagnen så får han väll sussa före lunch då. Det dör han inte av, han åt ju en macka och riskaka till fikat.

Nehe, ut och plantera då.. :))) Och kika efetr posten, hoppas att mina efterlängtade Meandi kläder kommer idag! Kommer ha en vääääääldigt besviken pojke om han inte får sin ROSA tröja när han fyller juh..

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Vill ju inte göra finaste Gustav besviken till hans födelsedag.. :) så jag var tvungen att kolla status på paketet.. det är på G.. han fyller på torsdag va? ;) KRAM

2010-04-13 @ 14:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0