Sovmorgon...

eller vad man ska kalla det, Ville vakna vid strax efter 05 så han och jag låg och busa i sängen till 07 då de andra gick upp och fixa frulle. Medans jag somna om och vakna en timme senare då när de andra käkat klart frullen, så jag fick äta ensam. Eller nja, tillsammans med datan där nått rally från nyköping stod på och väsnades. Men det var ju för Villes skull fick jag höra! ;)

Och inte nog med att jag fick sovmorgon, nu ska jag snart åka till Jessica dit Anna en tjej som typ utbildat sig till skönhetssjox. Så jag ska färga,noppa ögonbrym och fransar och sånt. Perfekt nu när jag färgat håret och ögonbryna blev ännu ljusare..

Sen blir det att njuta i solen... :) Så fint väder, ungarna var ute och lekte före 09 imorse.. Känns som på sommaren juh!!

Nu ska Ville, som är feberfri idag med få lunch och gå ut och sussa sött!!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0