Söndag!

Idag har vi njutit av solen och ledigheten, lagat käk och ätit hela familjen. Rotfruktsgrejset var ganska gott men tog en sån jävla tid och vart aldrig riktigt klart så det kommer jag nog inte göra om. Men köttet och pannacottan va mums fillibabab! :)

Fick fota Magnus å hans familj till tidningen idag, det var inte det lättaste men alla fastna iaf och ingen blunda! Hon e så söt och liten Matilde.. :) Så nu är ju min minsta jättestor, han är jätteduktig nu och ställer sig upp och balanserar bra länge utan att hålla i sig!! Men de dröjer nog innan han börjar gå, Gustav var ju ganska exakt 1år och Stina närmare 14månader.. Men han får gärna vänta ett tag för när de väl börjar gå blir de ju så stora och självgående påen gång! :(

Just ja, påminner om grannens tävling igen! borgdesign.blogspot.com
sista dagen på tisdag att vara med och vinna ett halsband!

Tog en skön promenad med bröderna när jag lagt Ville och hockyn slutat, GO LEKSAND GO LEKSAND!!!! Gick i 1½ timme el småsprang för att hinna med dom och deras långa ben. Men skönt var det, och vårigt är det! Nu har vi precis ätit korv med bröd och kikar på tv. Mamma och jag måste hålla oss vakna till nån kriminalserie vi sett 3 avsnitt av redan och nu är det 2 kvar.. Spännande, spännande!

Imorn ska jag handla lite för att testa två nya recept jag hitta i Allers, tänkte passa på nu så kan jag ta med det på tisdag när jag ska träffa tjejorna hemma hos Maria. Så får de vara testpanel..

Nehe, nu ska jag kika på lite annat på nätet..

Kram kram..

Kommentarer
Postat av: Sofie

mm, gott att få va testpanel! : )

2010-04-05 @ 10:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0