Snart klart...

med baket, ha på lite smaskigt på muffinsarna och sen tårtan imorn.. Nu ska jag titta på Efterlyst och städa undan lite så blir det att damsuga och torka golven imorn på fm.

Var ju till tandis med Stina idag och det gick jätte bra, hon fick beröm för fina och välborstade tänder så jag och mannen får väll ta åt oss en del av det. Så fick hon välja grej och tog en ring med ett gult hjärta. När vi klev ut därifrån sa hon.. "Åh jag längtar redan till nästa gång jag ska till tandläkaren" Tokunge!!

Sen fick ja hänga med Gustav till badhuset, det är så synd att han är så rädd för att få vatten över huvudet och inte riktigt vågar. Han får beröm för sina fina och kraftiga bentag så om han bara våga så skulle han fixa det, det är jag säker på. Men det kommer nog snart.

Nehe om han kunde ta och varva ner och slappna av så han somnar då, vet inte hur många gånger han kommit uppspringande och sagt att han läääängtar till imorn, är kissnödig,törstig,undrar vilken tid vi kommer mm.. :) Men så är det att vara liten och ska fylla år, vet ju själv hur det var.

Reklam på Efterlyst så bäst jag fixar lite under tiden!!!

Kraaam och hej..


Kommentarer
Postat av: Storebror

Med tanke på "tokungens" lyckodefinition så var ju tandläkarresultatet riktigt bra:

"Lycka är att hitta mormors godis!"



Hon hade ju en alternativ definition på lycka oxå (som jag gillar bättre):

"Lycka är att vara ensam med pappa!"

2010-04-14 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0