Skönt i solen men det blåser kallt!

Så det var bara att stå i solen.. :)
Ungarna cykla och jag stog med en målflagga och sa vem som vann..

Det blev några vurpor,några förlorartårar,mkt skratt och en påkörd mamma!!

Sen vakna lilleman så då börja jag kratta och dona i rabatterna medan han snällt kolla på, han är faschinerad av alla bilar som åker förbi. Så han kommer väll stå vid staketet hela sommaren och titta..


Så plocka vi fram utemöblerna, nu ska det bara inhandlas nya dynor!


Och gungade och klättrade på staketet..

Kommer snart några bilder till, på vad mina kära barn lyckades med när Ville och jag gick in för att han skulle käka gröt och jag lägga in bilderna på bloggen.. UNGAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0