Sitter i soffan...

och kikar på nya serien på 4an, The good wife. Verkar faktist vara bra..  Så nu har mannen sålt rallybilen med, undra om han vet om det igentligen? Han satte bara in en annons i fredags och sen ringde de dagen efter och kom och kika i söndags och nu är de borta,hämtad och inte hans.. Men det dröjer nog inte många dagar förrän han har en ny pärla att putsa och gosa med.. ;)

Imorn blir det att baka, och baka och sen till tandis med Stina.. Gustav har bestämt allt han ska ha på kalaset på torsdag, och det ska bara vara hembakt. Så jag har lite att göra! Men det är ju kul att han föredrar mitt bakande framför köpta varor!!

Lilleman sover oroligt idag, har vaknat till flera gånger och är ledsen fast han sussar. Drömmer väll el så kanske det är nya tänder som spökar. Peppar, peppar så har han ju sovit hela nätter sen i lördags så ingen är gladare än jag!
Fick en film idag på granntösen, där hon går.. :)) DUKTIGA TJEJEN!!! Lite vingligt men så sött, nästan så jag längtar lite till Ville drar igång med, men ändå inte.
De blir ju stora sååååå fort.. Blääääää!! Vill att de ska vara små,söta och hjälplösa lite längre.. Men var ålder har sin charm!!

Neä nu måste jag hänga med i programet.

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0