Onsdag!

Har precis kommit in från en kortare promenad med Ville, skönt ute men ingen sol idag! Verkar vara lite vartannat dag väder..
Är lite småtrött, börjat läsa en bok som är så jäkla spännande. Nora Roberts "Dödligt villospår" Den har allt jag vill ha, spänning,romantik, lättläst och svår att lägga ifrån sig!
Var ett tag sen jag plöjde en bok och jag fattar inte varför jag inte gör det oftare.
Har sagt det förrut, det finns inte nått bättre sätt att koppla av!
Men iaf så kunde jag inte sluta, så klockan blev alldeles för mkt, iaf för att ha en lilleman som slår upp sina blå runt 06.. :(
Men men, nu har jag bara några kapitel kvar och sen är den slut! Jag blir lika arg varje gång, varför måste jag läsa så fort.. Men men, förhoppningsvis har min mor nån mer bok jag inte hunnit läsa!
För böcker, det är nått hon har gott om!!!

Nehe, nu ska jag plocka fram utekläderna åt barna så vi får i oss lite frisk luft innan maten!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Heej! Tack för din fina kommentar på bloggen:) mkt roligare när folk kommenterar! Den där boken har jag också läst, mkt bra:) älskar Nora Roberts. Vad härligt ni verkar ha det där uppe:D Kraam

2010-04-07 @ 21:26:21
URL: http://www.eystrasalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0