Mmmmätt!!

Älskar min nya pizza favorit... Lök,fetaost,oliver, färsktomat och cayennepeppar! Och har precis smällt i mig en sån, hela själv! :)

Nu är dom här mina bröder och mannen fick med sluta tidigare.. Ätit och mätta sen blir det en sväng till brasan i Kvarsebo och köpa lite lotter och sånt. Där fynda jag Gustavs skrivbord för en hundralapp förra året, hoppas de har loppis iår med.

Har en väldigt glad och förväntansfull kille här hemma som sitter och väntar på att hans nya Ds ska bli färdigladdat så han får prova.. Men det verkar ta lååååång tid!

Neä nu e det bäst ja gör klar barna och lägger ner mina smarriga bakverk i lådor!

Kram och trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0