Ja idag gick det undan!

Härligt, trodde det skulle bli sena kvällen idag när alla barna skulle med på fotbollsträningen.. Men neäää faktist inte, kom hem vid halv8 sa åt barna att hoppa in i duschen medans jag lade fram deras pyjamasar och handukar, fixade kräm och mjölk till kvällsmat.
Och sen gav jag lilleman välling och han somnade bums och de andra var klara för tandborstning och nedbäddnig med pussar och kramar och en kort bok! Fast Gustav ville läsa själv men det vart nog inte många sidor för vid 8 så sussade de alla tre.

Phu!!! Äh det kan inte vara så mkt jobb med 10ungar... Mohahaha
Påminn mej nästa gång när alla ungarna trotsar och ingen vill sova.. :)

Nu ska jag iaf vika massa tvätt som jag sparde i helgen, och kika på Hollywoddfruarna och sen navy csi. Får se när mannen behagar komma med, sent sa han!

Kram och hej!




Kommentarer
Postat av: Rubenelizabeth

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-02-22 @ 11:04:19
URL: http://rubenelizabeth.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0