Inte nu igen!

Tog febern på lilleman innan vi käka för han var så gnällig men den var bra 36.8 och han har ju varit feberfri både igår och idag.Sen tog ja igen nu när ja satte på han pyjamasen för han var trött,grinig och kändes varm 39.2 hade den stigit upp till på mindre än 1½timma.. :( Lunginflamation ligger i bakhuvudet på mig för då var febern ofta så och jag hade det måååånga gånger. Han hostar och harklar sig och man ser att det är jobbigt ibland.
Fick i han hostmedecin och en alvedonsupp, halva vällingen och nu sussar han sött!
Hoppas, hoppas det ger sig!

Var iaf ute i solen idag, men det vart inte så mkt läsande el solande för bara vela ha hjälp med olika saker hela tiden! Men men ska ju bli härligt väder imorn med har de ju sagt. Just nu regnar det för fullt.

Tack söta ni som tycker jag blev fin i håret! E nöjd jag med, men vill ha kortare ändå, blir nästa gång!

Nu ska jag gå och hämta tvätten som jag glömt i tvättmaskinen, sen få de stora i säng!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0