Fullt upp!

Så nu har jag varit och lämnat in mobben idag, så nu har jag mannens gamla i några veckor och den är kass! Har börjat skriva flera sms men det funkar ju inte lika på min Ericsson och den är samsungen så jag har gett upp och ringt istället! Jag som är lite sms galning som han, mannen min brukar säga och påpeka att jag har typ 997st sms i månaden!
Hehe..
Handlade mat och sen hem och ploacka ur den, med lite hjälp av lilleman som inte vela sova mer än hemifrån stan idag.. Hjälp och hjälp, han passade på att trycka i sig nästan ett halvt jästpkt innan han börja spotta och frusta och jag såg vad han gjorde! Så får se hur hans mage blir att må..

Sen vart det att laga lasange så vi var klara för att sätta oss till bords med badväskan packad till mannen kom hem. Gustav ska ju på simmis idag! Så nu har jag lagt Ville och snart Stinas tur. Ner först och tända pannan.. För sen ska jag duscha, får se om färgen i håret ger sig lite mer i de röda tonerna!

Vi höres säkert mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0