Brejkat..

har dom gjort Madde och Jonas och det är så synd, har alltid tyckt bra om han. Han har verkat så vanlig, Vickans pök är mkt mer snobbig. (Eller tror att han e snobbig).. Jag troro inte ens att Jonas har varit otrogen, visst han kanske träffa å umgicks md henne men inte mer.
Hon var nog bara en 21årig norska som såg ett snabbt och smidigt sätt att både hamna i tidningen och få lite pengar i plånkan. Men 12.500kr måste ju vara kasst betalt för nått så smaskigt! Eller?

Jaja, hon är så vacker och trevlig (tror jag), vår sessa Madde så hon har nog snart hittat sin prins.. Bara ut och pussa en massa grodor! :)

Ungarna sussar, mannen sussar och jag sitter vid tvn. Precis som vanligt.. Hehe Ville var inte lika varm nu när ja kände på han men iofs har han ju alvedon i kroppen. Så typiskt vi som hade tänkt hitta på nått skoj med ungarna imorn. Men de är ju inte så kinkiga så dom blir ju glad för en picknik på gräsmatta.

neä, nu ska jag fixa en stor kopp te och kika på Försvunnen el vad de heter på 1an.

Kram och natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0