Bara skit på tvn.. :(

Och det som inte är skit har man ju nyss sett.. Men men en tekopp och sen blir det sängen, sussa och hoppas på fint väder imorn!! Då ska jag promenixa, och nu är det slut med godisätandet! BARA på lördagar och i måttliga mängder, usch och fy va svårt det kommer bli!
Men ja måste ha nya jeans, fick pengar till det av mannen i påskpresent men ja kommer inte inhandla några ännu.. Kämpa kämpa!!!

Var och hälsa på mormor Elsa, hon blir bara skruttigare och skruttigare men hon har kvar sin humor även om hon är lite virrig.. :) Hon verkade ha det bra där nere på hemmet, fått lite tanter och farbröder att prata med om dagarna, även om hon säger att de inte säger någe!

Sen var ungarna ute och lekte lite, var så skönt väder! Härliga våren, pratade med mannen förrut som kört rally och det hade varit jättefint väder hemma med.
Förra året den här helgen på påskrallyt gick vi i kortärmat och svettades, jag med en megamage! Som jag saknar... :( Bästa tiden är med bebismage!!

Nehe, dricka ur mitt älskade te och sussa då!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0