Ännu mera suck och bläää..

Ja tyckte jag det va träligt imorse då tycker ja det är ännu värre nu, allt såg iaf bra ut på VC. Det hade gått hål och det var skit i örat , men det såg ändå bra ut. Så bara att hålla kol på henne så hon inte fick ont igen och inte bada på ett tag. Sen tebax och kolla hörseln om 3mån!
Så det var ju skönt! Var värst för stumpan som hade räknat med att få klistermärke men inte fick någe. Så nu längtar hon nog ännu mer till nästa tandläkarbesök.. hehe

Glad i hågen plocka jag fram lite sent mellis när vi kom hem, Stina klädde av Ville medans och sen när jag lyfte upp han var han ju tokvarm... Åh såklart nästan 39graders feber, vad är det här? Bara massa sjukbaciller överallt.
Nu sitter han iaf och gosar i mitt knä så snällt, bäst att passa på!!!

Kram och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0