Andas frisk och nollgradig Karlsbyluft.. :)

Uppe,hemma,hungrig,ätit för mkt färdgodis.. Gick bra att åka med barnen, Ville sov ovanligt kort men han var snäll iaf. Blev mutad med lite vindruvor och majskrokar på slutet.. :)

Sen har vi ätit god lax och potäter, fikat med bror och Carola, sniffat på underbara Matilde som passade på att le åt faster. Träffat Kusin Pär, Bettan med härliga magen, å Kusin Anders, Malin och sist men inte minst Kusin Erik!! Kuuuul..

Men nu till det absolut super, duper, mega tråkiga som INTE fick hända.. :( Kom hem och skulle visa dem korten från påsken, mina söööta kärringar.. Och, minneskortet var TOMT!!!! Inte en enda bild, inte minsta lilla leende.. FAN FAN FAN!!! Och jag är sååå dålig på att lägga in korten på datorn, och hade tänkt ja skulle få hjälp med det nu.. Men icke så nicke.

Och det har bara hänt, av sig själv ingen att skylla!! Det hände även med korten från vår bröllpsresa, men då fick ja skylla mej själv för jag hade lagt kameran så Gustav fått tag i den ovh raderat ALLT! Men min storebror hade nått program så han kunde fixa tebax de flesta korten.. Så nu håller han på med det här kortet med. Hoppas hoppas!!!!
Sen looovar jag att lära mig allt om att ladda över korten ovh göra mappar på en gång! Å inte bara att lägga in bilderna på bloggen...

Sitter och väntar på Johan, som varit och fiskat och sen glott på hockey och Mattis som varit på ELMIA idag, å besökt deras sjukhussäng!!! Men det gick bra.. :)

Nehe ska hänga med i Solsidan nu och sen te och macka!!

Puss och hej!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Glad Påsk allihopa i Karlsbyn,Väldigt söta "Kärringar" det var kort på Krama dom från Pussmonstret.

2010-04-03 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0