Fredag å Bästa Veckodagen!

Skolbarnen åkte tidigt idag å äter frulle i skolan, så Ville och jag myste ner oss i sängen lite till och sitter nu och äter frulle.
Idag blir en rolig dag, som de längtat efter. Gustavs tjej Ellinor ska hänga med hem efter skolan å även hennes syster Amanda som går i Stinas klass. De har beställt krabbelurer till mellis å glass :)
Sen ikväll kommer mormor&morfar ner för att stanna till lördag och sen låna med sig våra troll hem. Eftersom jag fick ändrat å måste jobba så gör vi så, så iallafall de får åka upp dit som planerat. Sen åker jag och hämtar hem dem i slutet på veckan.

Imorse var det kallt, -2,5 å igår snöade det. Jag var på Me&i party å körde bort mig totalt :/ Haha Tur jag har Sandra som -Vet allt och hittar överallt. Så hon lotsade mig rätt❤ Mitt i det så började det iallafall snöa, just då svor jag men igentligen tycker jag det är Mysigt. Och bönar och ber efter en Riktig Vinter i år, låååång, kall och Drivor med SNÖ!!!!

Nån?!?! frågade om varför vi skulle klaga om resan.. För att när vi bokade lät det så himla bra när Försäljaren sa det fanns Bufferesturangen och sen även en Italiensk och en Fisk resturang, de var ala cart men man fick välja att äta där en gång.. Men det var bara det att de hade redan stängt för säsongen när vi var där och det var inget hon nämnt.
Och jag är sån som gillar att klaga om jag inte är nöjd!!! Har vi betalt för en sak så ska man få ta del av det med.. Testar, har inget att förlora och får man några hundra i ersättning så är ju det Toppen :)))

Resan var iaf Super och Hotellet med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0