Kväller!

Rösten är nästan tebax, men jag harklar och hostar.
Känns slemmigt på nått vis ;)
Trevligt att veta va??

Men men, lite nässpray och hostmedicin så ska det nog bli bättre!

Firade ju svärmor på fm, och jag kom trots min hårfärgning bara 13min försent.
Skönt att ha det gjort då fler oich fler påpekar mitt gröna hår :( Men det är som att färgen inte tar på det gröna. Så håret känns slingat. Måste boka tid hos en RIKTIG frisör så de får fixa det ordentligt.
Är ju bröllop snart och då ska man ju vara fin♥♥

Jobbade på efm och sen hem och käka innan ungarna skulle nattas!

Nu ska jag snart slänga på en film bara mannen behagar komma in, och en stor kopp the och lite kex och Brie tror jag!
Mums..

Kram på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0