Haft ett liiitet break från bloggen....

Men nu är jag tebax igen! :)

Är ju uppe hos mor och far nu, åkte upp i lördags och sen har jag inte ens loggat in mig på nån data. Eller joooo, jag har ju fuskat med mobben såklart. Men inte bloggat för det är så krångligt från min, MEN nu har jag fast jag sagt att jag inte skulle gått och införskaffat en Iphone 4s.. Fick lov,min gamla bara låser sig och tappar minnet hela tiden, och de jag valde på skulle bli samma pris i månaden så igår slog jag till!!

Men, när vi skulle dra igång den så kom vi ju på att jag måste ju byta till litet simkort,ja jag hade inte riktigt koll på det och killen sa inte nått heller. Men bara det öppnar så ska jag stå där och hänga på låset ;)
Tur jag är hos mina bröder, så de kan hjälpa mig för teknisk är jag INTE. Så tur Sandra köpt en likadan så vi kan hjälpa varandra!!

Och alltid när vi är är uppe så händer nått med Ville, allt ifrån krupp,hög feber,kräkts,riktigt dålig mage och inte fått behållt nått mm men den här gången så vart det nässelfeber. Hade lite på bena i förrgår och igår morse var det riktigt bra. Trodde vi, för igår efm blommade det upp, över hela kroppen,ansikte öron. Stoppade han i ett svalt bad och ringde 1177, tyckte jag skulle ge han flytande Clarityn (som jag som tur var köpt på apoteket då vi ändå var i stan, ifall det skulle bli sämre.) Det är ifrån 6år, men hon som jobbade skvallrade att hon "hört" att de rekomenderat det till mindre om jag bara lovade att ringa dit och höra. TACK!!
Nu slapp jag komma hem, ringa och få åka in en vända till. Eller då hade det till och med varit stängt!

Idag har han kvar lite, men nästan så jag tror det börjar blomma upp igen för det känns som det blir mera och mera. Nu är det ju inget farligt, men tråkigt!!

Nehe, snygga till sig och invänta  Magnus och Fasters Sessa som blitt så stooor! :)

Vi höres!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till iPhonen :-) jag skulle inte överleva utan min!

Stackars Ville, hoppas att det går över nu och inte kommer tillbaka!

Ha det så härligt i Dalarna :-)

2011-10-31 @ 09:50:58
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Inte för å va sån men du glömde visst vem som hjälpte kanske!!!

2011-10-31 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0