Fredag!

Veckans BÄSTA dag, mys med lilleman till de stora kommer hem,svamprensning och några tvättar ska in och ut ur maskinen.

Men först ringa IKEA och fråga lite om en såååååå fin garderob jag vill ha i hallen, iaf dörrarna. Sen hoppas jag få mail om tröjan med.
Vill ju gå runt och myyyyysa i den NU!
Jaaa Tea, det gjorde du helt rätt i, för den är så fiiiin. ♥

Såg en sak i tidningen idag, funderar på att överaska
de stora, vi får se!
Haha men kanske mest mamma som vill... ;)

Nu ska vi kasta in en tvätt inna jag ska lyfta luren och ringa...

Och får inte glömma, vem som är dagens kille.
TRULS, min kusin Pärs lilla kille fyller ju hela 1år idag!!

Hurra,Hurra,HURRA ♥♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

JA visst är det härligt med fredag, det håller jag fullständigt med om..



Spännande med överraskningar från världens bästa mamma då..



Önskar er en fin fredag!

Puss & Kram

2011-08-26 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0