Hoppas..

på sömn inatt, lilleman har vaknat av och till sen han lade sig vid 18.. Hostar,andas pipigt, 38graders feber men, Men så pigg! Fattar inte hur de orkar, jätte jobbigt och andas bara han skrattar el skriker så blir han hostig och piper.. Men nog sjutton så busar man,biter mamma i tårna, klappar magen och dansar så man kiknar av skratt. Har ju mer ork när de är sjuka än vad vissa har i vanliga fall. Nu sover han iaf, men jag hör hans jobbig andetag.

Blir det inte bättre till imorn får ja lov att ringa vårdcentralen el 1177 iaf och höra vad jag ska göra.. Men så länge han är pigg så har jag avvaktat. Nehe de andra sussar, jag har hängt tvätt och hällt i mej en kopp te och en pizzabulle med tacosmak. De blev lätt min favvo!!

Sååå sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0