Springa,jogga el vad man ska kalla det!

Jäkla jobbigt var det iaf, har man inte tränat el sprungit eller nått på typ 4-5år kan man ju inte ha några förväntningar alls! Vi har en slinga, den är strax över 2,5km den är inte lång men igår var det som att jag gett mig på ett maraton. Eller jag och min bror, som jag lurat med mig.

Men iaf, jag gjorde det! Jag orkade springa heeeeela vägen utan att stanna.. :)) Sååå skönt, jag var slut, till och med jag var tyst! Orkade knappt prata på slutet, men vad gjorde det när jag fixade det!

Så nu ska jag ta tag det här och försöka springa ett par ggr i veckan iaf, eller gå i snabb takt!

Så skönt efter, men jäklar vilken träningsvärk jag haft idag!

Å idag har det med blitt att röra på sig, men ingen springtur utan istället så ringde min jobbarkompis Hanna igår och fråga om vi hade lust att hänga med till kolmården!
Vi har ju årskort, jag och barna så klart att vi hängde på!!

Det var lite mulet först men det sprack upp och blev soligt och varmt!

Ungarnas favorit var såklart Delfinerna och Delfinexpressen!

Ingen bra bild, men såklart glömde jag kameran så det fick bli med mobben!
Delfinerna fick jag hoppa idag, man får u inte ta med vagn in och Ville hade precis somnat och jag har ingen lust att väcka han. Men jag hade det härligt i solen och en massa roligt folk att kika på! :))

Många backar och mkt kånkande med vagn men vad härligt det var. Ville var väldigt intressear av djuren och kalla både noshörningar och elefanterna för PAPPA.. ;)

Sen hemma, vart det en snabb middag på naturell yoghurt och varma mackor innan barna skulle hoppa i sängen efter många händelserika dagar! Och dom somnade snabbt och sött!

Nu ska jag vika tvätt och stoppa i lådorna så jag kan börja packa inför Dalarna och midsommarfirande.. :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0