Måndag morgon!!

Frullen avklarad,Gustav är i skolan och nu blir det kläder och tänderna sa få sig en omgång.

Sorry,vart dåligt bloggat igår! Det var fullt upp från vi vakna till sena kvällen.. På fm kom Sanna och Rasmus hit en vända, sen vart det tacos till middag, på med finkläder och iväg på julfest med gympa uppvisning,lotter,fika,dans runt granen, fiskdamm och TOMTEN!
Jag drog ju lite tidigare,skulle träffas med jobbet och käka lite och umgås!
Jätte trevligt och good mat!
Klockan blev halv12 innan jag kom hem så det var bara att hoppa i säng. Mannen satt vid datan när jag kom. Och hade visst lagt ut båda våra bilar på blocket. Så snart är vi väll bil-lösa här i byn allihopa.. ;) Grannarna sålde sin volvo igår!

ÄNTLIGEN är min gran vit! Den var ju röd innan, och det är svårt att måla/sprya just rött till vitt. Så efter 4lager med färg och ett tålamod som sa ifrån. Så kläckte mannen ur sig att jag måste nog ta en annan färg imellan, och vips så vart det silvergrå och NU vit.. :))

Kommer bild under dagen...

Nehe, bäst vi gör oss klara, för Mirris dyker snart upp. Hon får komma och leka med Stina istället för att kika när lillebror går på babsim..

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0