Ratade kanelen..

 
 
Och det fick bli Vaniljbullar i vårt hus ist, bra mkt godare och lite sympatibakade då de inte fått någon egen dag! ;)
143st eller nja, (-de vi smakat) ligger under bakduken och väntar på att stoppas i påsar och frysas ner.  Gillar känslan när de är klara,att man vet att nu finns det bullar att smaska på i några veckor/månader iaf. Hembakt är godast, skulel bakat kakor med men det får bli imorn fm.
Vet ni vad vi gjorde efter maten idag??
 
Var över och tog en riktig kik på vår nya Grannunge Nils, sååå söt. Även om han inte var på sitt Bästa Besökshumör.. ;)
Nu är han dessutom lite Me&i kläder rikare, Molnfilt,Molnbody,Moln frottehängselbralla och såklart molnstrumpor i Härliga höstfärger.
Sen ett par söööta Uggs tossor, som jag inte kunde låta bli lixom♥
 
Systar hans fick såklart lite StoraSyster presenter med!!
 
Ska fixa in lite semesterbilder imorn tänkte jag och så har jag ett smaskigt recept jag lovat min bror med.. Men det har inte hunnits med!
 
Vill nån beställa jultidningar så hojta.
Stina säljer ju www.brafo.se
och Gustav ur jultidningsforlaget.se
Är på g att skicka in det snart...
 
Nehe, nu ska jag röja lite innan mitt FavvvoProgram börjar!
 
Kram på er♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nils tackar så mkt för de fina presentera o Nora oxå!!!! Han slog ihop o sover så gott här i soffan eft ni gick hem! Svårt o slappna av när man får besök;)

2012-10-04 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0