Nu ni, ska jag skriva några rader är det tänkt!!!

 
 
Fyyy så dåligt det varit med uppdateringar sista tiden, har varit ledig alldeles för mycket men ändå har det inte blivit av.
Men nu så.. :)
 
Vardagen är igång, skolan rullar på, lite jobb, lite Me&i partyn men dock alldeles för MÅNGA avbok och det är så tråkigt! Jag vill ju sälja massor, och det blir ju inte av om inte Partyna blir det. Skolan snurrar och Ville trivs på Fsk och smälter så himla bra in i Barngruppen på Stora sidan. Nått som skrämde mig lite innan han flyttade då den varit lite "turbulent" men efter sommaren och några ändringar så känner man att det känns så himla bra!
Han kommer hem och berättar allt de gör, leker med de stora och har så skoj!
 
Men shit vad fort det går, två månader till jul bara. och nästa vecka är det höstlov. Ett höstlov som inte alls vart som jag planerat sen flera veckor tillbaka, med flera dagar i Falun med chans att hinna träffa vänner,familjen,fasters nya tillskott Kalle,Matilde.
Och bara Mysa runt ♥
Nu blir det bara ons till fredag för att hämta ungarna tyvärr! 
 
Imorn ska jag till Optikern, och Ville ska med..
Spännande ;)
NOT! Needå, han har lovat lyda och sitta stilla om han får välja tårta till fikat..
MUTA på hög nivå, jag vet.
 
Idag kom skolkorten, eller man fick se och beställa dom på datan. Och då såg jag verkligen hur stor vår lilla kille blivit. Skrämmande, men spännande och det är så himla skoj att disskutera saker med han, el lyssna på han när han leker för han pratar JÄMT!!!
 
Nehe, nu ska jag hänga med i HollywoodFruarna ;)
Och nu är jag ledig ända till på måndag så ni kommer nog få några inlägg!!
 
Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0