Vilken Förbaskat Underbar DAG!!!!

Man blir så himla mycket piggare,gladare och jaa allt blir bättre när solen skiner och värmen kommer krypande.
När ungarna kastar i sig frulle för att hoppa i kläderna och ut och studsa, hellst innan frullen. Man kan ha dörren öppen opch höra deras röster och skratt♥

All glass och fika i det gröna, allt filtmys och alla tidningar och böcker man plöjer. Åhhh jag ÄLSKAR den här tiden på året, MAJ är bästa månaden lätt.
Man får börja njuta av sommaren men man har ändå hela sommaren kvar...

Enda nackdelen är att ungarna inte fattar att klockan är mycket och de ska sova, även om det är ljust ute.

Appropå sommaren, kikar på resor på nätet.
Lutar åt Turkiet i höst, men hittar inte DET hotellet, ska vara stort, härligt poolområde med mååånga pooler,massa häftiga rutchbanor,precis vid stranden och fin och lång sandstrand. Och det ska gå att INTE vara All Inclusive, för det gillar inte jag. Är jag utomlands, så vill jag testa ny mat, nya ställen och resturanger.

Uppleva med andra ord och inte sitta fast på ett hotell med ett plastband om handleden!

Nehe, kika vidare på tvn då.
Gråta en skvätt och vara glad för vad man har♥

Är DU världsförälder????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0