Nästa...

Nu har vi haft Stina hemma hela veckan, och idag fick jag åka och hämta hem den stora killen. Som hade ont i hals och huvus och knappt nån röst. Här har vi en som knappt vågar erkänna att han inte mår helt 100 då det är Sn-Bollen på Lördag och kalas hos BästisenLucas..

The,isglass,alvedon och VILA!!

Nu kommer Stina snart att göra entre, så vi ska mysa i det gröna med smoothie och kakor. ♥

Nu är det tre år till nästa gång, gillar känslan av att kliva ut från Bm och veta att det är tre år till nästa Cellprov.
Men det är bra att göra dom, att vi har chans till det även om jag hellre föder barn än går på sånt.

Nehe, nu kom bussen!


Kommentarer
Postat av: Åsa Ö

Massor av kryakramar från oss!!!! G behövs på lördag!! Ska ju bli så kul att se dem möta jämnåriga!! Kram

2012-05-24 @ 21:42:39
Postat av: Lina

Det gör du rätt i. Jag har VÄGRAT ta de proverna i alla år. I torsdags var jag på operation....... väntar nya provsvar för att inleda behandling. Synd att det är försent att vaccinera sig. Gör´t!!

2012-05-27 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0