Ångrar mig!

Hur tänkte jag som den godisråtta jag är, när jag satte godisförbud till jag klått mitt mål. Tänkte det som en morot men nu känns det mer som ett straff :(

Har aldrig varit såå godissugen förrut.. ;( Mohaha, och nästa träff är den 20maj, gahh! Men eniv är jag ju med, så jag får allt vänta!

Var på träff idag, en trevlig sådan i Stavsjö. :) Men kom som sagt inte riiktigt upp i mitt mål, snart fattas det tresiffrigt bara, så nära är det.

Var på fotbollsmatch på fm, där grabbarna och tjejerna åkte på däng av Stigtomta.:( Tråkigt, men ändå inte oväntat då vi har mkt yngre spelare. Men men, bara att bita ihop och träna lite till och se det som lärdom ist för en förlorad match.

Huvudsaken de har skoj!! :)

Nehe, är trött och ska nog fixa lite hett the och hoppa upp i soffan och glo på film. Får se om mannen behagar komma in snart bara♥

Puss och Hej!

(Och om det är nån som mot förmodan är SUPERSUGEN på att shoppa lite kläder, så vet ni vem ni ska vända er till) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0