Trodde jag aldrig..

Disco på fredag och Stumpan har beställt en cool tröja med glitter ;)
Nu e ju hennes mor kinkig med sånt, som ni säkert vet och sånt där supertjejigt! Men idag har jag inhandlat en lila tröja med glitter texi bestående av LOVE, kortar modell och vidare ni vet så man måste ha linne under för att inte visa magen.

Och till den så chockade jag mig själv med att köpa svarat leggings med döskallar nere vid vaden av nitar. Hon kommer ÄLSKA dom..
Och det är väll huvudsaken ;)

Har jobbat idag och gjort mkt färdiga fina buketter, fick in så fina tulpaner idag! :)

Neä nu ska jag sussa, jobb imorn igen. Och då öppning själv för första gången, spänande och lite pirrigt!
Men det går nog bra!!!

Kram och Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0