Storshoppat!

Ja det är vad jag gjort idag,eller började med när jag lämnat Världens Nöjdaste kille på förskolan med Åsnan som bajsar tröjan♥

Sen mot Vrinnevi och luncha med Sandra, sen iväg och hitta födelsedagspresenter till Mirris och en kille Stina ska på kalas till. Och en god ChaiLatte på lindahls med Jessica&Elias som mumsade en stor chokladboll glatt med hela ansiktet ;)

Men tror inte jag shoppade nått skoj, ett armband till stina. Så fint, och hon blev riktigt glad. Även om det inte var Clipsörhängen som hon igentligen tjatar om.
Men de enda, och få som finns är inte gjorda för en liten tjej.
Får leta vidare, nån som tipsar??
Annars får jag ta mig till panduro och shoppa delar så vi kan pyssla egna!

På kvällen har jag varit med Stina på gympan, och nu sussar de sött mina små hjärtan.

Imorn blir det lite hemmamys och hoppas på en promenix med Ville i solen♥ Sen får vi ha fredagsmys utan pappsen som än en gång beger sig till trakterna runt mor&far och ska köra rally!

Nu ska jag kika på tv!

Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0