Kalasat färdigt för idag!

Ville kompis och våran favorit granne NORA fyllde 3år idag♥
Det var en glad och förväntansfull tjej som öppnade dörren, paket och bjussade på gott fika. Ville talade om redan igår på försklan att hon skulle gå byxor, lika som han. Och även idag bara han klev in innanför dörrarna.

Stolt kille som gillade att de hade lika, så nu får de kompis matcha chinosbrallor och uggle tröja och Nora i tunikan med ugglor på.
Fiinaset kompisarna såklart!

Men nu ligger alla och sover, eller ska sova iaf ;)

Var ocvh handlade idag, köpte ett par svarta brallor vanliga och enkla till vardags. Sköna så jag ska köpa ett par till imorn i nån annan färg tänkte jag.

Och mina fina orchideer, visst var de fina. Den ena hade till och med tre stänglar å grenade och fina för 59pix bara.
Men nu ska man ju handla blommor i en blomsteraffär, och det här var ett undantag. Mataffärena kan tjäna pengar på annat!

Immorn ska jag provjobba, ska bli skoj och jag är nervös! Det pirrar iaf i kistan och jag kommer på mig själv med att fundera vad jag ska ha på mig.. ;)
Haha!!

Nehe, tvättvikning å tv för mig nu..

Håll tummarna för mig imorn NU!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Maxi i Motala säljer faktiskt blommor som kommer från en blomsterbutik i stan:)

2012-03-09 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0