Alltid skoj!

Att få mail av cochen med en tjej som vill shoppa lite kläder, nu ska jag bara få henne att boka ett party med! :)
För jag vill ha värdinnor!!! (Ni har inte missat det va, och jag vet jag tjatar!!)

Men om jag nu inte får nått jobb, så måste jag ju satsa HELHJÄRTAT på Me&i och jaa jag har kansle lite höga krav på mig själv men jag är sån ;)

Ville är på fsk och barnen i skolan, jag har lagt in ordern till tjejen och nu ska jag fortsätta städningen som jag startade upp igår. Känns lagom skoj när det är STRÅLANDE sol och blå himmel ute, men det är ju just när solen lyser in man ser hur dammigt det faktist är!

Vad gör ni en sån vacker dag då??

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0