GodMorgon

Sista dagen på Fotbollskolan och deras uppvisning ser ut att bli i spöregn :( 
Men man får glädjas åt att de hade sol och fint de första två dagarna. Stina ändrade sig och sov kvar hon med,så vi hade en lugn kväll hemma igår.
Med en lilleman som orkade vara vaken till 21 för att invänta och Krama och Gratta Morbror Johan som kom till oss på sin 30-årsdag!!

Så ikväll blir det TÅRTA när jag kommer hem ifrån jobbet..:)

Jobba var det, 12-18 och ledig imorn.

På måndag är barnens sista dag på Fritids och Förskolan innan de går på 6v semester för att sen återkomma 2v till innan  min semster v 33 och 34. Och sen drar skolan igång den 27e.. Våra barn sklutar tidigt och börjar sent iår, så det blir ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT Sommarlov. Men först Sommarlovet de kommer gå en del på Fritids/Fsk på lääänge♥

Nu ska jag fixa mig klart!

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0