Otur eller vad?

 Hur mycket är oturen för att pajja en spegel just den fredagen den 13e, tappade backspegeln på min ena bil idag och den for i backen och förvandlades till 1000bitar :(
Inte mkt att göra åt, mer än att sopa upp dom och be mannen fixa en ny.
 
Kom på sen hur det funkade med bildcollagen, riktigt skoj. Bara att testa vidare, verkade kunna göra hur mkt som hellst påsidan. :)
 Jobbat, ätit fisksoppa och glass, Sias Hallon&Saltlaktrits. Den var RIKTIGT GOD!!!
 
Men nu funderar jag på att hoppa isäng och läsa lite ur en bok jag fick av Mor min när jag fyllde, började imorse och den verkar riktigt spännande.
 
Imorn ska jag åka tidigare för att dra ett varv på Himpa Fältet och deras stora Loppis, om vädret tillåter vill säga!
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0