Nu så...

Verkar febern vara borta i det här huset för den här gången, först Stina i två dagar och sen Ville i lika många.
Men idag har han varit feberfri så imorn får han gå till Fsk. :)
Mina ungar har ju varit hemma i 5v men nu har de 5dagar på fritids och Fsk innan de har 3veckor semester med mig innan skolan drar igång.
 
Ville var med mig en sväng på jobbet idag då jag jobbade efm, han tjatade och frågade om ALLT! Han är en riktig pratkvarn och använder ord som man inte ens tror han hört. Nästan så man vill att han ska vara tyyyyst ibland ;)
Neeedå det är härligt, bara njuta och låta han tjattra på..♥
 
 
Sitter och bokar in Träffar till hösten, är ju bara två veckor tills Höstens Säsong drar igång. Snart kickOff och det ska bli så jäkla skoj med en helg i Stora Är du sugen, säg till!Staden och framförallt Mysa med Sandra och njuta av att bara vara. Och att se Kollektionen som av det lilla jag sett kommer vara GRYM!!!
 
 
Som värdinna får man alltid fina Värdinnegåvor och man får se det som en chans att bjussa hem lite vänner och Mysa,skvallra,kika kläder.
Nu är det ju från och med i höst en helt NY större kollektion med kläder till osss Vuxna tjejor. Så vill man så kan man boka och ha ett Party med bara vuxenkläder, bara Barn eller båda!
Perfekt då vissa inte har barn, eller att barna blivit för stora.
Då kan man titta och shoppa åt sig själv!!
 
Är du sugen, säg till!!!
 
Nehe, nu ska jag vika tvätt istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0