Längtan...

Ja just nu har jag en längtan efter så mycket, FAMILJEN såklart. ♥
Och börjar man längta är det lätt att komma på 100grejor till, som Turkietresan i September,min semester,till att åka till Fam Brander nästa helg och dricka ett glas rose i värmen på deras altan och massa skitsnack,åka upp till Dalarna, att lillstugan blir kvar så vi kan bjuda hit gäster äta gott och de kan sova kvar, Resan till Stockholm om en månad med Sandra på Me&i KickOff och då bara göra mysiga saker, ta ett glas Rose i en uteservering,shoppa,kika efter kändisar,skratta,dansa,äta hotellfrulle i dagarna två och såklart träffa alla andra me&i tokiga och se Höstkollektionen!!
 
Åhhh, det finns säkert 94grejor till..
Men ni förstår!
 
Idag ska jag iaf göra en sak jag längtat till, åka till HimpaLoppisen och se om man kan fynda nått skoj. Finns lite ramar och andra gamla saker som behövs till Lillstugan, så bara att kasta på lite mascara och ner med kontanter i väskan och dra ett varv innan jobbet!
Vad ska ni göra idag?????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0