GodMorgon

Det är alltid skoj och mysigt att göra saker, åka iväg el bo borta. Men hemma är alltid hemma och vardagen är bäst. Som jag förutspådde så sussade Ville å var bara att lyfta in till sängen. Men de andra hade jag mysigt kramkalas med. Lillkillen däremot kom nyss å tittade på mig, log och sa -Mamma jag är hemma NU! Och så fick jag en lååång Kram å sen rabblade han vad han gjort. Tittat på Folkjejs, krascher,rullningar, lekt med min kompis Ville å alla bilar, fått en fin röd bubbla av han, ätit korv varje dag, godisregn fast jag fångade ingen men det gjorde Sandra hon tog många (fast jag äter ju inte sånt). Fått aj aj på fingret, Setat i knä på tjejor, ätit chips,sovit i bussen å det var lite kallt,duschat å ätit frulle på campingen. Oj oh vad mycket du gjort!?!? Vad var roligast då??? Att leka med min kompis Ville! :) Låter som en Lyckad tripp va? Nu måste jag upp å göra mig klar för jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0