Gahhh så irriterande!

Igår vara jag superlycklig över en klänning jag vunnit på tradera för ynka 26kr.
En klänning från Me&i som brukar gå för mycket mera, då det är en gammal poppis.
 
Ett klipp kan man lätt kalla det.. Men idag kom detta mail!
 
Hej!
Det här är riktigt pinsamt, börjar med att be om ursäkt!
Det gäller Me & I klänningen
Det har dessvärre uppstått ett problem....
Jag var bortrest under helgen och när jag kom hem så var klänningen tvättad och mkt prydligt ihopvikt på tvättbänken,
enda problemet var att den är alldeles missfärgad :(
Hoppas du förstår att jag ej kan sälja klänningen till dig nu, får istället slänga den!!
Verkligen ledsen, men hoppas du förstår
 
BullShit, tyvärr men jag köper inte den förklaringen. Handlar nog mer om att hon inte vill "ge bort" klänningen som hon vet att det går att få mycket mer för. Men så är Tradera och så funkar det.
Så det är lätt värt dom pengarna även om den nu skulle vara missfärgad.
För antagligen måste hon väll fläcka ner den nu.
Så mitt svar blir...
JAG SKA HA DEN ÄNDÅ!!!
 
Nehe, nu har mannen dykt ner i sängen och jag ska göra detsamma. Imorn är jag ledig och vill ha soooool och en svamptur och de stora ville ta en lång cykeltur.
 
Vad ska ni göra då??
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej men så fult! Förklara för henne att köpet är bindande och att det inte är hennes val utan ditt hur vida det ska bli någon affär. Stå på dig :-)

2012-07-17 @ 08:12:59
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanmia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0