En del tar alla chanser man får.

Och i detta fall gäller det min man, jag trodde verkligen att han skulle köra på järnet med Lilla huset nu när han har sista veckan av semestern och det ig är så lite kvar.
Trodde jag ja, till det kom ett släp och lastade av en halvpaj rallybil :(
 
Suck, och jag vet redan svaret på vilket som går först :)
 
Men men, jobbat på fm och sen käkade vi mat och tittade på "Att leva ,med Folkrace" Filmen som de köpt i Vimmerby. Helt okey, men ungarna vart besvikna då de hoppats på mera körning och rejäla krascher och rullningar.
 
Lagt en Ville som skulle göra allt annat än sussa idag, han har börjat med att ta av pytten och sover spritt språngandes naken. ;)
Den där har verkligen glimten i ögat och kör sitt eget race!♥
 
Väntar på att mannen ska gulla klart med bilarna i garaget och komma in och kika på Varg Veum med mig, som är RIKTIGT spännande och bra.
Imorn blir det efm jobb och sen ledig i två dagar!
 
Kram på ER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0