Det gick!!

Att ta en lååååång sovmorgon, förr innan barnen var det aldrig ett problem.
Men nu vet jag nte hur länge sedan det var man sov oförskämt länge och tog frullen framför tvn. Men idag så hände det, vaknade till 07 som vanligt. Men vände på mig och tvingade ihop ögonen och vaknade vid 11!!
 
Så nu är frullen intagen och jag är mer än utvilad.
Men vad läskigt tyst det är här hemma, tur man inte är singel och att man har ungarna springandes runt här hemma om dagarna. Nu springer de runt och tjoar och busar i Vimmerby ist. Pratade med dem igår och de hade det så himla bra, hade ätit pannkis som pappsen stekte hemma,busat,sett krascher och tuffa race,Stina hade hittat en kompis Nellie, (inte förvånad alls) ;) Ville hade lekt med sin Wille och fått en RÖD bubbla av han. Som han hittat i Ullared och bara MÅSTE köpa till min Ville för sina egna pengar♥♥
 
Men mest spänannde var nog att få sova i bussen!
 
Själv så jobbade vi järnet på jobbet igår, och i förr går. Massa blommor till en begravning i Sthlm, och den begravningen kommer bli UNDERBART VACKER.
Allt gick i sommaräng tema, pioner,rosor,riddarsporrar,klematis,vallmo,achimilla,luktärter,eklöv och massa annat fint.
Jaa ni förstår, kistdekorationen, 7 stora helt otroligt rundbunda kransar med massa blommor,kransar till stora ljusstakar,altarblommor, pioner vid varje bänkrad,blommor utanför kyrkan,två 4meter långa smala högre dekorationer på var sida om kistan och bordsarrangemang på alla bord vid fikat.
Mmm det skulle man vela se live, för det kommer vara otroligt vackert. Precis som man vill att en begravning, ett sista avsked ska vara♥
 
Största problemet var att få plats med allt i bilen de hämtade det med, men det gick!
 
Så mer sånna uppdrag vill vi ha!
 
Linnea har fotat grejorna, så om hon bara lägger in det på Videbloggen
så ska jag länka så ni får se med.
 
Nehe, nu ska jag dra igång gräsklipparen, som nu är lagad. Och passa på och klippa för jag tror det är torrt än så länge.
Sen skulle jag vela måla taket en sista gång, så vi kan slänga upp väven på väggarna och måla och sen in med golvet.
Ohhh vad jag längtar till allt pyssel ska igång, letar en liten fin bäddsoffa så om nån vet nån hojta!!
 
Men jag ska ju jobba efm med så det blir en annan gång.
 
Kram på ER och njuut av vad ni har !
Igår var det mkt hemskt som hände, första brandmännen som förolyckades och skadades under utryckning, 7åriga killen som drunknade på Leksands Sommarland och flera bilolyckor med tråkig utgång.
Såååå Njuut av Stunden!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0