Vill ha paket!

Från Posten idag!!!
Beställde en hel del,riktiga klipp från me&i när de hade 70%rea på höstens kläder och gamla godingar.
En del till mej, nått till barna och en del småsaker som ska användas som GiveAways och utlottning mm.
Tunikan till mig är jag så sugen på att få prova, så ett sms tack!!

Städar och flyttar in ungarnas saker på deras rum, istället för att ha de stående i HELA huset. Okey att Ville drar fram och inte plockar undan. Eller jo han hjälper faktist till om man pushar han och lastar på allt på bobby car släpet så kör han in det sen.
Men de andra två, åhh vad jag tjatar om just det! Vill de ha stökigt på sina rum, okey (näe det är inte okey) Men jag vill inte ha lego i köket, pokemon kort på toan, bilar i min säng.. De får absolut leka med sakerna i köket när jag lagar mat och så, men de ligger ju oftast kvar.

Åhh så tjatar jag!

Haha, Gustav sa igår att om jag skulle sluta tjata så skulle allt bli bättre. För det är mitt tjat som gör att han inte plockar bort, för han är trött på det.
Försökte förklara att om han plockar bort, så behöver jag inte tjata. Men jag tror det gick in och ut på samma gång.. ;)

Får fundera ut nått smart.
Vi kör inte med Förbud hit och Förbud dit som vissa gör. Blir ju ofta att de inte håller det iaf, om de tex har kompisar hemma el är borta och leker mm

Nått tips?? :)

Nehe, dra på lite städmusik kanske och fortsätta!!

Höres!


Kommentarer
Postat av: PernillaPernilla

Har samma problem här hemma,,de har en hel övervåning att leka på o där behöver det inte va tipp topp jämt men här nere vill jag gärna ha skaplig ordning,,men att få dem att fatta att de ska ta upp allt igen som de vill leka med här nere är såååå svårt o få in..man tjatar ju hål i huvudet på dom,men ändå fattar de inte,,har väl skämt bort dom lite från början kanske men nu är de så pass stora så de ska kunna plocka bort,,,men nångång kanske det går in:)

2012-01-12 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0