Nu äntligen.. :)

Så lyxar jag till med ett inlägg :)

Den här dagen har ägnats åt lilleman,frallbakning,några maskiner tvätt och sen fick vi besök och mysfika med grannflickorna.
Alltid lika trevligt, även om våra minsta leker super ihop ända till sista kvarten då de alltid vill ha samma sak och småtjafsas lite och några tårar kommer.. Men vi får skylla på tröttheten då klockan närmar sig middag och sen nattning!!

Har nu setat och kikat igenom ordersystemet och massa andra grejor på nätet, för imorn blir det kurs i ordehantering på telefonen i 1timma och 15min :) Spännande, hoppas datan är snäll emot mig, men skulle inte bli ett dugg förvånad om jag inte kommer in eller har taskig mottagning ;)

Det ska iaf bli skoj, och spännande.

Bokat en träff till idag, men vill ha fler!!

Fixat lite fler inplastade Jaga Värdinna lappar, som jag ska åka runt och sätta upp lute här och var. Man vet ju aldrig, det kan ju ge resultat :))

Nehe, en kopp the och plocka fram lite till imorn. Men först stoppa frallorna i frysen och hänga sista tvätten så jag inte glömmer det och den blir liggande..

Kraaam och Hej på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0