Ni skulle bara veta...

Hur mycket fint det är i vårens kollektionen,
 till bara mig är det 9plagg som jag bara MÅSTE ha!! :))

Sen är ungarna galet kära i flera plagg med, Ville har ett som han kiknar av skratt bara han ser. Gustav har hittat coola/snygga saker medans Stina vill ha ALLT!

I helgen var vi ju på KickOff, RIKTIGT skoj!
God middag,lunch,tårta,trevligt folk,fiiiiina kläder,många klippköp,härlig frulllebuffe,ett alldeles underbart shownummer från cocherna som verkligen bjöd på sig själva, lite kändisfaktor då Hanna Graaf med man och dotter var på besök och kikade in kollektionen ;)

EN UNDERBART ROLIG HELG MED ANDRA ORD!!!

Och nu hoppas jag på en lika rolig vår, med en bra försäljning men det kommer det bli med dom här kläderna.
JAG LOVAR!!!
Och vill man ha party,eller bara handla, kankse komma hem till mig på en fika och kika och klämma.. HÖR AV ER!!! Alla kanske inte vill ha ett party, eller får komma på ett eller vill komma på ett. Men jag öppnar min dörr så det är bara att säga till!!
Eller kanske dra till med lite tjejmys, dricka lite vin och äta gott, titta och testa kläder och shoppa ihop.
Perfekt kombo ju, Vänner,VIN och SHOPPING! ;)
Eller om man är ett gäng med mammalediga som brukar träffas och fika, varför inte dra till och kika på lite kläder på dagtid för, man måste inte ha kväll eller helg!
Och framför allt, Man MÅSTE inte ha barn för att gå på ett Me&i party utan det finna massa kläder till oss VUXNA tjejor med och dom är helt underbara!
(Tänk på att ibland kan godbitarna gå åt som smör och sälja slut på en pisskvart, men det hoppas vi ju såklart INTE)

Satt hela kvällen igår och skrev ut papper,klippte och klistrade,plockade upp kläderna och hängde dom på stången.
Nu är det bara att plugga på lite om materialen och att sätta dom i säljordningen. 

Nog om detta!!

Ungarna och mannen har nog haft en minst lika mysig helg utan mig.. Simhallen,tre rätters middag hemma både lördag och söndag,film och mys i soffan,utelek i snön och bakat chokladbollar!
Han kan min man ♥

ÄNTLIGEN är det vinter ute,och barna kommer in glada med rödrosiga kinder.. Snöar fortfarande för fullt och jag fick skotta lite när jag kom hem och hade lämnat Ville på förskolan.

Nehe, nu måste jag fixa lite!!

Kram på ER!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0