Jessica Andersson

Skrev om hennes bok i höstas och nu efter programet på 3an, Det blir bättre så har hon än en gång fått mina tårar att hopa sig!
Grym tjej♥

Hör att mannen är i garaget nu, han har ju varit ledig halva dagen och åkt till Gävletrakten och hämtat rallybilen.
Men nu får han komma in så jag får en kopp the och kolla på Body of Proof som börjar igen idag!

All tvätt är vikt, och imorn fortsätter jag med det som hänger på tork nu och två tvättar med sängkläder som snurrar i maskinen och i torktumlaren.

Om en vecka, har jag genomfört min första träff som säljare, sitter säkert vid den här tiden och för in ordrar för fullt (om nån handlar vill säga) Och det hoppas jag ju självklart på!!

Ska när jag lägger mig sätta upp ett mål och några delmål för vad jag ska fixa. Och sen en morot i slutet om jag fixar det!!
Men först måste jag fixa flera värdinnor ;)

Natti natti på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0