Jaaa hur gick det till???

Hm, det var nån (jag) hade lagt påsen med fågelfrön i hallen för burken med tätslutande lock vi brukar ha på verandan visst var borta.

Sen skulle mannen tvätta sina arbetskläder och lade antagligen den högen över påsen och så vart den med ner. Så vips in i maskinen och sen fick han en chock när tvätten var klar och han skulle ta ut den ;)
Som tur var så var det ju arbetskläder och in hans maskin till dom och inte i min!

Men nu är den tömd på frön och vatten och tvätten tvättad en gång till. Så jag ska snart gå ner och se om det dykt upp mer frön och om tvätten är ren och fin!

Så, enligt han är det MITT fel?????

Mmm han kan min man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0